05.12.2010 Mølla 1- Børta 2


Dagens økt kunne jeg vært foruten! Hadde tenkt å løpe meg gjennom Gyldne tider, men noe ville det annerledes 🙂 etter fem minutter så merket jeg at dette ikke var dagen! når det starter med å ha vondt i bakleggen, og følelsen av å ha små kuler under beina kunne det vel ikke la seg gjøre å imponere verken fugl eller fisk. Men jeg prøvde en stund, etter ti minutter hadde jeg det som Frode Andressen i østersund,(antar han ikke hadde det noe greit…) og svetten sila som tårene på svigermor når krompen gifta seg…..så da var det ille egentlig, hehe.

 Men det kommer flere dager, med og uten vondter, skal vel sies at jeg ikke hadde  den helt store motivasjonen idag heller. Så derfor ser jeg meg nødt til å kreditere mølla ett poeng idag 🙂 – men bare vent du svikefulle jævlige, ondskapsfulle møkkamølle 🙂 🙂 …

Det ble en halvtime rolig jogg, og ferdig med det 🙂

~ av bortaultra den 05.12.10.

Én kommentar to “05.12.2010 Mølla 1- Børta 2”

  1. Tv og mølle har jeg aldri prøvd – ingen slike moderne anordninger der jeg trener, kun musikk og egen overbevisning.

    Jeg er ingen stor fan av mølla, selv om det er en stor fordel og befinne seg på stedet hvil når man ikke orker mer, ingenting er kjedeligere enn når samme tilstand innfinner seg 7km hjemmefra.

    Lykke til!

Legg igjen en kommentar

 
